dimecres, 25 de juliol del 2012

Cursa de La Floresta. Un passeig per acabar la temporada

Aquest passat Diumenge he tornat a una de les curses que ja he repetit en 3 ocasions: La Cursa de La Floresta. Una cursa "petita" i de Festa Major, però que per proximitat a BCN  i a la majoria de ciutats importants del Vallés Occidental, reuneix a un bon grapat de "gallitos" de bon nivell. He quedat amb el Xavi, company del Team, i tot i que es la meva 3ª participació, cada any han realitzat canvis al recorregut, per tant no tinc idea de que puc fer aquest any, o si la cursa 2012 em servirà de referencia per comparar amb edicions anteriors. En qualsevol cas, parlem d'una cursa que barreja asfalt i pistes, d'una distancia d'aproximadament 8kms, i dura de nassos. Al poc de sortir puc comprobar que estic fort de cames, (l'entrenament de muntanya acostuma a donar-ho), però que em falta aquella "xispa" de velocitat i ritme, que perds quan deixes de fer entrenaments d'asfalt amb series, etc.. Vaig bé, i sense patir exageradament. Avanço a alguns corredors, però també soc superat per algun altre. Puja, baixa, puja, baixa...La Floresta es això. Fas treballar les cames, però es una distancia curta i has de tenir certa "explosivitat". Només queden les últimes rampes, sobre tot la dels últims 300m, i em planto a la línia de meta. Temps de 32:27, i al lloc 44 de 253 arribats. Classificacions. el company Xavi fa una molt bona cursa i arriba al lloc 65. Després de l'Olla de Núria només penso en arribar en condicions a finals de Setembre, i poder intentar el gran repte del 2012, que es Cavalls del Vent. 15 dies abans faré Matagalls-Montserrat, però no tinc clar amb quines intencions, i segurament serà només en una part i no el seu total. Vinga, a fer muntanya!.

1 comentari:

  1. Em va pesar molt de no anar-hi, sé que és una molt bona cursa i també em va saber greu no veure el Xavi... Bona cursa per acabar la temporada, bé, de fet serà un punt i seguit, no?
    Una abraçada.

    ResponElimina